Ook dit jaar organiseren we weer een vakantie Play-In!
Op zondag 20 juli a.s. organiseren Harmonie Orkest Zoetermeer en Stichting Muziekvrienden Zoetermeer weer een Vakantie Play-in!
Op deze zondag tijdens de zomervakantie spelen we met een grote groep enthousiaste muzikanten een uitdagend en afwisselend programma. Met het repertoire van deze tweede editie van de Vakantie Play-In reizen we kriskras door Europa. Van Oostenrijk naar Ierland, naar Italië en Roemenië.
Voor deze Vakantie Play-In nodigen wij alle muzikanten uit die zin hebben om muziek te maken in dit orkest-voor-een-dag. Klik hier voor meer informatie!
