Op dinsdagavond 20 december 2022 speelt Harmonie Orkest Zoetermeer een bijzonder en exclusief kerstconcert.

Sfeervolle en vrolijke kerstmuziek staat op de lessenaar. Dit concert kunt u alleen op uitnodiging bezoeken. We werken met een gastenlijst. De muzikanten van het orkest kunnen u op de gastenlijst zetten. De toegang is gratis en we sluiten het concert af met een gezellig samenzijn onder het genot van een (warm) drankje. Geniet deze avond van het uitbundige Christmas Troika, het gedragen Minuit Chrétien en de winterse klanken van Winter Wonderland en Marshmallow World.

Het concert wordt gehouden in het Musicdome – van der Hagenstraat 22d. De zaal gaat om 19:45 uur open en het concert start om 20:00 uur. De toegang is gratis, maar een vrijwillige donatie wordt zeer op prijs gesteld!