Mooie muziek en lekkere hapjes, staan op het programma van het High Tea concert dat Harmonie Orkest Zoetermeer op 5 november a.s. organiseert. Het repertoire van dit concert heeft een Koninklijk Engels tintje, maar ook muziek van Mozart en muziek uit de Efteling staan op het programma. Het harmonieorkest staat onder leiding van Jurgen van Groningen Schinkel. Het concert wordt gehouden in het MusicDome (van der Hagenstraat 22d in Zoetermeer). Het concert is van 14:30 uur tot ongeveer 15:45 uur en vanaf 14:00 uur is de zaal open.

Een toegangskaartje voor het concert kost €10,- (kinderen tot 18 jaar €7,50) waarbij de hapjes en thee of koffie inbegrepen zijn. U kunt uw kaartjes bij binnenkomst aanschaffen.