Op zaterdagmiddag 22 juni a.s. speelt Harmonie Orkest Zoetermeer een vrolijk concert voor jong en oud in het Bentwoud.

Dit jaar spelen de muzikanten een programma vol bekende muziek waarbij het haast onmogelijk is om níet mee te zingen. Geniet van het wereldberoemde Summertime van George Gershwin of de hits van ABBA. Swing met Fly me to the Moon van o.a. Frank Sinatra, zwijmel weg op een medley van Grease en brul mee met de Lion King!

Neem een stoeltje of picnickleed (en -mand) mee en luister naar de enthousiaste muzikanten.

Om 14:30 uur starten de muzikanten van het  Samenspeelorkest met het voorprogramma vol vrolijke muziek en rond 15:00 uur start het harmonie orkest.

Dit concert wordt georganiseerd in samenwerking met de Vrienden van het Bentwoud

Het concert vindt plaats in het deel van Bentwoud gelegen tussen Benthuizen (tegenover de brandweerkazerne) en Zoetermeer en is wandelend of met de fiets goed te bereiken. U bent van harte welkom en u kan op elk moment komen luisteren!